Beloningsbeleid
Beheerst Beloningsbeleid:
Bij APB Verzekeringen investeren we graag in een langdurige relatie met de klant. In onze dienstverlening vinden we de persoonlijke benadering en een goede service belangrijk. Hetzelfde geldt voor de relatie met onze medewerkers. We willen graag een vast gekwalificeerd team behouden voor de advisering aan de klant.
Alle medewerkers ontvangen alleen een vast salaris per maand, een jaarlijkse vakantietoeslag van 8% en telefoonkostenvergoeding. Voor de buitendienstmedewerkers geldt dat tevens de benzinekosten worden betaald.
Bij APB Verzekeringen worden er geen variabele provisies of bonussen betaald.
Het vaste salaris is afhankelijk van de volgende criteria:
- groei en verloop van het klantenbestand
- behaalde opleidingen
- collegialiteit
- mate van klanttevredenheid
- totale functioneren
Beheersmaatregelen:
- alle medewerkers zijn gediplomeerd
- in stand houden van vakbekwaamheid en deskundigheid door volgen van vakliteratuur en cursussen
- maandelijkse evaluatie en controle bezochte klanten
- jaarlijks functioneringsgesprek
Verdiensten APB Verzekeringen:
- provisie van aanbieder van de verzekering
- vaste beloning voor complexe producten
De verdiensten kunt u tevens terug vinden in onze dienstenwijzer of dienstverleningsdocument.
Onze relatie met verzekeraars:
Wij hebben geen financiële of contractuele verplichtingen aan verzekeraars en zij hebben geen belang binnen APB Verzekeringen. Hiermee garanderen we onze onafhankelijkheid en wij laten ons niet leiden door de provisie die we van een maatschappij ontvangen.
Klant centraal:
Het belang van de klant zal bij ons altijd voorop staan en wij zorgen ervoor dat u het meest passende advies krijgt.